Teman baru

yah!!dah berapa lama aku tak tengok blog aku ni,hehe hari ni ade masa terluang aku nak menceritakan tentang shabat baru aku ni,,,aku dan die ni baru jep kenal kira2 dalam sebulan lebih skit la,,aku knl die ni pun kt kedai makan,,,
pada masa itu,aku dan pengerusi persatuan belia pantai sri sengat makan kt warung kt parit bakar laut,,,tengah aku sedang makan,,aku de ternmpk sidie ni masuk ke warung yang sama,,tpi mase 2 aku pk,,tak kan la die nk layan aku ekk,,,aku biarkan jep,,,tampa aku sedari rupa-rupanya sidie tengah memerhatikan aku,,aku hairan,,aik kenape die tengok aku ni,,muka aku comot ke,,hmm aku biarkan jela,,,tpi lama kelamaan,aku tangok die ni,,asek syok tengok aku sambil tersenyum,,so aku pun membalas la senyuman die 2 balik,,heheh tpi aku siap kenyet mata pada die ni,,uhuhuh die tersipu malu,,,(eleh malu la pulak)
tak terlintas pun dalam pikiran aku ni nk mntak no die ni,kami hanya berbalas senyuman,,ntah macam mana gaya tiba2 aku mamberanikan diri untuk mndapatkn no fon die,,hahha tpi tak la berani sangat,,huhu just mntk no dengan isyarat jep,,hehhehe,,
aku pun pelik,knape dengan aku ni,,xpernah2 buat cm ni,,ni boleh buat pulak,,hahaha ahh biarkan la,,,usha punya usha,,aku pun dapat no die ni,,,nma die ni noorerni bt manja,,sedapan n cntik nma 2 macm orangnye,,ahhaha
gatal!!haha alamak bdak ni kai no clcm palk la mati aku cm ni,,tpi tak pe,,aku still okey lgi,.huhuh
so aku pun mula mengenali die ni melalui talian @ msj,,yang buat aku tertarik dengan erni ni,,die ni seorang suka berasia,,yang membuatkan otak aku berfikir mcm mana nk tahu rasia die ni,,mancbarkan,,tpi se2tengah orang tak suka,,betol tak?selepas pemargian arwah gf aku,,aku nak mncari kelainan,,
Nak mencri lain dari yang lain,,hari demi hari aku mula rapat dengan erni,tpi pada masa itu,,aku tak tahu erni ni job ape,,dan aku mula mengatur strtgik mcm mna nk thu erni ni job ape,,so aku ajak la die ni jumpa,,,hhehe sambil jumpa,,pe lgi aku pun tawarkan la pada die ni untuk jdi urusetia program belia aku nanti,,yela kalo die join dpt la aku mengeratkan lagi hubungan aku dengan die ni,,btol tak?hehhehe pandai tak aku,,
hari ke-2 aku berjumpa dengan erni ni,,pabila die berada ni hadapan aku,,jantung aku bagaikan berdegup kencang mmbuatkan aku sukar untuk bernfas,,aku pun hairan,,so aku mengambil helah tok keluar jap dari kedai 2...aku mula tenangkan diri aku ni,,agak dalam 3minit,,aku pun masok blik dan duduk betul2 dihadapan erni,,,aku tersenyum melihat erni,heheehhedegupan jantung aku mula pulih,